Saturday, October 20, 2007

Jesenja kultura

Cao SVI!!!

Pitam se da li ce iko vise citati ovaj blog sad kada imamo forum… U svakom slucaju, kulturna jesen je vec odavno u toku, a sad pocinje i jedna od mojih omiljenih manifestacija svih vremena: sajam knjiga. Ideja je da ce nekoliko nas svakako obici to divno mesto par puta, pa ako ima zainteresovanih mozemo da napravimo neki coporativni odlazak koji ce se zavrsiti picem i/ili hranom na Brodicu ili nekom slicnom prijatnom mestu.

Posle sajma ce biti i cinemania u SC gde ce par debateraca takodje gledati filmove (od 30. oktobra, spisak filmova imate na http://www.tuck.co.yu/cinemania/). Ako se jos nekom gledaju filmovi i tu bi mogli da organizujemo neko vidjanje na projekcijama i posle istih (a ne bi bilo lose ni blagovremeno pribaviti karte…).

Ako se ne vidimo tamo, lepo se utoplite da se ne prehladite kao ja, obradujte se sezoni kuvanog vina i drugih toplih napitaka uz neku dobru knjigu, film i/ili muziku i UZIVAJTE!!!

T

8 comments:

Anonymous said...

Ideja zasluzuje bar tri bambija. E sad druga je stvar to sto je moj raspored u isto vreme i natrpan i nepostejeci, pa nemam blage kad cu biti slobodan, ali u svakom slucaju sam za :)

Isto tako ne bi bilo lose da nam ove matore hodajuce biblioteke daju i neki hint za nove genijalne knjige, a ne da se svake godine kuci vracam sa malim princom i 84om :p

p.s. Tamara jel to pocinjes da radis u vrticu, pa vezbas finocu ili si samo malo preterala sa zacinima? Majke mi, dok sam citao post osecao sam se kao da imam pet godina i sedim u bozic batinom krilu, dok me on gladi po kosici ;)

poz
pedja

Anonymous said...

Ovako: ja idem na sajam u utorak (i mozda jos po neko bude uz mene), a mislim da ce masovna grupna poseta biti u sredu (vec ima zainteresovanih); posto sam frik, sva je sansa da cu da odem jos jednom pored toga, tako da si dobrodosao da se prikljucis bilo kad, samo se javi dan ranije (to vazi i za sve ostale).

Nisam se prepoznala medju matorima (mada pomalo jesam medju bibliotekama: skupljam prasinu), ali cu rado podeliti svoje skromno poznavanje knjiga sa svim zainteresovnima; vec imam neke ideje... valjda ces i ti kupiti nesto pamento (a i sta fali malom princu?).

p.s. nista od vrtica. ja sam u stvarnom zivotu inace tako fina, samo krijem ... ponekad probije prava priroda na momente pa neko to prepozna... uostalom, zamisli da se stalno osecas kao da te bozic bata gladi po kosici ;)

T

Anonymous said...

Ako odete, kupite mi sve shto nadjete o Pet Prijatelja. Hvala.

Igor.

Anonymous said...

ja na sajam idem u subotu i to gotovo celi dan... preko radne nedelje tesko ali pridruzujem se inicijativi da se kao druzimo i to...

Za pedju mali savet... kupi Galeb Dzonatan Livingston, 1000000 puta bolje od glupog malog princa : )

da i ljudi aj da se odlucimo, jel komuniciramoi na blogu ili na forumu... ?????

nnd

Anonymous said...

Nenade, Nenade Nenade...

Nikada ljudima koji vole Malog princa ne treba govoriti da postoji bilo koja druga knjiga u ovom univerzumu ili sledecem koja je od njega bolja.
Uz to, porediti Galeba i Malog princa je u najmanju ruku neukusno...

Filip

Milan said...

nenade, kupi neki rijecnik, ups, neki recnik sa sinonimima nasih narecija, ili pak, neku knjigu izdatu pre neke dve decenije... da se malo vezbas, a i da bi bolje razumeo nase drage susede ;)
...

p.s. nemojte da forum umre zbog bloga, niti obrnuto...

Anonymous said...

Ja bila, videla, kupila svasta... srecna.
Narodna knjiga ima odlicne popuste na ediciju antologija svetske knjizevnosti i tu moze da se nadje puno dobrih novijih knjiga (od Nabokova i Ruzdija do Zejdi Smit i Eka); Rad ima vec standardno dobre i jeftine knjizice (rec i misao); Geopoetika ima nove knjige svojih uobicajenih pisaca... Cak je i Paideia koju ja standardno ne volim ubola ponesto, do cega morate da dodjete probijajuci se kroz tonu Koelja :(. Manji nezavisni izdavaci su nesto zakazali sa novim izdanjima, ali ima gomila sitnih a dobrih knjiga koje mogu da se kupe za malo para.
Izbor knjiga na engleskom je nesto losiji nego inace, ali cak i Plato i Mamut imaju ponesto sto vredi na popustu.

Srecan lov.
T

Anonymous said...

Ja idem sutra ako me prodje ovaj mamurluk, sto uopste nije izvesno..a Tamarini saveti su siguran put u tesku depresiju. Beli zubi mi sluze jedino za stekanje para (kad ih kladionica ne popapa), mislim, ko normalan moze da se nada da ce procitati toliku knjigu vozeci se u gsp-u, a da pritom ne dobije dozivotnu kilu.
Tako da je meni, kao pasioniranom tramvaj citaocu, Murakami plafon :)

p.s. u bozic batu ne verujem od kad sam uhvatio kevu da mi stavlja poklone u cizmu, mada, pravo razocarenje je usledilo naredne godine kada je cizma ostala prazna..

Pedja