Monday, September 10, 2007

Posle zabave...

Dragi Svi!!!

Prvo da vam se svima zahvalim sto ste bili na zurci (razmotricemo lekarska i druga opravdanja onih koji nisu). Ja sam se lepo zabavila (bar tokom onih segmenata kojih se secam ;)), a nadam se da ni vama nije bilo lose, i mislim da bi trebalo organizovati ovakva ili slicna okupljanja na svakih par meseci (po mogucstvu kad nije prenos nekog vaznog sportskog dogadjaja i kad nije ispitni rok i kad je vikend). Ako je neko zainteresovan da mi u tome pomogne, bilo bi super da mi se javi.

Vidimo se.

22 comments:

vesna said...

if i may say, odlichna muzika sinoc. odlichna.

Theo said...

Evo ja se javljam :) Ako nista drugo, onda kao koordinator sa obavezama FPNovca.. ;)

Milan said...

i, kako je bilo?

Anonymous said...

Sta bre svakih nekoliko meseci?! Svaki mesec minimum, dammit. :)

Ja cu da vam dovodim FON-ovce, samo recite. :)

Mario

Anonymous said...

Kako je bilo je tajna koja ce zauvek ostati medju onima koji su, kako da se izrazim...

*hm*

...doshli.

Igor

Milan said...

pa to znam, nego, mislio sam neki ovako, povrsni "opis" iliti- "predvidjak" :D

no video sam da si ti posebno lepo izgledao... lepo...
e da, i te slike.. hm hm... slike... i jaaaoo...

Anonymous said...

Pa te slike su ti skoro kao da si bio tamo... pustis odredjene pesme dok gledas slike, onda istovremeno pustis snimak tenisa i pijes pivo (ili vec nesto) i, uz malo maste, takoreci, nisi nista ni propustio... :D

T.

Anonymous said...

Ah, ti laskavche.

Ali, nije ni bitno, poshto ti nisi bio tu...

:(

bu-hu.

Igor

Theo said...

Slike? Jel prichamo o slikama sa facebooka ili postoje i na nekim skrivenim mestima? :)

Milan said...

pa, posto nisam poceo da koristim facebook, jos, a i ne bih ako ne moram, ondak ne bih znao da odgovorim... Mariove su, tj s njegovog aparata, ako nesto znaci...

@propustanje...
ma, zurka ko zurka :P
a, koliko slike govore, ako umes da gledas... e... to ce i Igor da potvrdi, cak i kad nije doteran :) jos ako ti neko preprica ko je kako bio raspolozen i kakva je bila atmosfera... *hm* stvarno nista nisi propustio...

Anonymous said...

Ej, ja ne mogu ovo... Sorry. Trebalo bi da mozemo da komuniciramo bolje od ovoga...

T.

Milan said...

pa niko nije rekao da ne mozemo. samo je zanimljivo u odedjenom trenutku. do odredjene mere. evo je o)

Anonymous said...

Dosta BRE!!!

Filip

Anonymous said...

Dobro Filipe, ajde tako razgovaraj s nekim drugim, molim te... bre?

T.

Milan said...

lepo je rekao covek - dosta.
.

Ana Marija said...

steta, a taman je postalo zabavno.

:kokice:

:)

Milan said...

intruderi? :)
bacajte kokice iz ruku, i pisite nesto! a ne samo da zevate i komentarisete...

Anonymous said...

perpetuum mobile

Igor

Anonymous said...

pa da... znao sam ...

nema veceg uzivanja za nekog iz hrv nego da gleda kako se njihova istocna sabraca samaraju...

: o )))))))

PS ana ja savetujem kad gledas srpsku prepirku da mezis cvarke a ne kokice, mislim da prica bude kompletirana ....

nnd

Milan said...

sad imamo i muvanje na ovoj temi... :) loodilo0 8))))
neka sada neko otvori temu - "jesenja zabava", da ne prekidamo krug...

Anonymous said...

moovanje.. aha. vazi... : )

milane zasto samo ja i ti ponesto napisemo nesto na ovaj nas mali, neposeceni, nedovoljno cennjeni blog ?!?!?!?!

imam osecaj da niko ovo i ne cita...

Tako da zaludni posetioci, debaterke i debateri, braco i sestre. gospodo NAPISITE NESTO... dajte da ovaj blog lici na nesto...

:o )

u potpisu prijatelj debate

Milan said...

kapiram da vise niko i ne gleda prvu stranu, svima je link na ovu, samo se ova cita i jos poneko nesto pise... pa dobro -
IMATE NESTO I NA PRVOJ STRANI!!!
OVDE SE DOSTA PISALO!
prijatelju debate, vazi i za tebe.
i za sve friendove ostale... i za one Mega (oni vole da se naglasi, da ne budu zbunjeni posle).
ajd' sad.