Tuesday, September 4, 2007

Zurka, posle svih peripetija...

Dragi Svi!!!

Organizovanje zabava je obicno super i ne bi trebalo da bude komplikovano nego je zadovoljstvo, osim sad. Taman smo dogovorili mesto i datum, a onda nas je unistila vremenska prognoza, a onda smo pokusali nekoliko drugih mesta pa su oni prvo mogli, a posle nisu, a onda taj sedmi nije bio zgodan datum iz raznih razloga i tako... Ali to nije bitno jer je konacno sve dogovoreno.

IMAMO ZURKU. Vreme je: Nedelja, 09. 09. 2007. posle 21 h. Mesto je: Marina Sveti Nikola, iza Hotela Jugoslavija, malo pre solitera (splav, ako niste sigurni gde i kako, zovite i pitajte, da ne bude to izgovor sto niste dosli).

Mesto ima prostor i u zatvorenom i na otvorenom, tako da cete moci da birate, mi smo ga vec rezervisali i ne bi trebalo da bude nikog osim nas pilica. Dogovor je da svako placa svoje pice, cene su vrlo pristojne, a koliko se ja secam imali su odlicnu domacu rakiju... radimo na tome da nam je donesu specijalno za ovu priliku.

I naravno, ne zaboravite da dovedete devojaka u izobilju i da se veselo obucete... Muzika ce biti nasa, tako da spremite svoje dancing shoes i vezbajte pred ogledalom (pa da izaberemo disko kralja i kraljicu?), a mozete i da smislite neki pick-up line za svaki slucaj...

Bilo bi bas fenomenalno da se pojavite u OGROMNOM broju, lepi i nasmejani, uprkos potencijalnim obavezama u ponedeljak izjutra (tipa posao, ispiti...), makar na pice-dva, pet. U slucaju odsustva lekarska opravdanja i opravdanja od roditelja dostavite meni...

Vidimo se tamo.

T.

12 comments:

yowanna said...

JUPIIIIIIIIIII!!!
Vidimo se tamo! :)

Anonymous said...

E, da, ja sam zaboravila da napisem: zovnite sve zive debatere koje znate da dodju i povedu po nekog.

Hvala.

Tamara

kjkj said...

e ovo sa promenom datuma je ispalo sjajno... bar za mene...

naravno, vidimo se there...

PS glancajte dance shoes ljudi...

nnd

vesna said...

a shta se podrazumeva pod "nasha muzika"? tachnije, ko je dj koga cu morati da molim da pusti cd koji sam donela?

Anonymous said...

nema narodnjaka.

eto :)

Matija

Anonymous said...

Sto se muzike tice, ja pakujem brdo muzike raznih pravaca i iz raznih perioda, i imam neke svoje set-liste/play-liste sa gomile zurki koje su sve bile prilicno dobre.
That said, ako neko ima neke spektakularne zelje, tipa mora da cuje odredjenu pesmu ili izvodjaca, javite mi u commentsima pa cu ja to da spakujem sa ostalom muzikom da se ne bi tamo smarali sa muzickim zeljama, menjanjem diskova i ostalim...

T.

Theo said...

Jel nosi neko fotoaparat?

Unknown said...

Da li papa sere u shumi ? :)

Anonymous said...

Bruce Springsteen :) Samo jeeeednu pesmu makar. Gojko ce se sloziti. ;)

Anonymous said...

Gojko se slozio :) Bice nesto i za vas...

T.

Anonymous said...

Uopste mi se ne svidja kuda je ova komunikacija krenula...
Brus Springstin vodi Iglsima, Iglsi vode Huliu Iglesijasu a sve to na kraju vodi u strasnu tragediju kada ja i osoblje splava isti potopimo sa sve muzickim urednikom i gostima...


Ne, Vesna ako su i pristali na Brusa Springstina ne mozemo pristati na Fahretu Jahic, najstroze nam je zabranjeno od strane vlasnika.

Filip

vesna said...

filipe ali mislila sam da samo za tebe pustim "file voli disko" :*