Wednesday, August 22, 2007

Konkurs za autore na blogu!

Drage kolege,

Velika mi je cast da objavim otvaranje konkursa za poziciju autora na blogu Otvorene komunikacije. Pravo da konkurisu imaju svi clanovi Otvorene komunikacije koji imaju zelju da rade na izgledu i sadrzaju ovog blog-a, a uz to i smatraju da imaju dovoljno "spisateljskog" talenta da bi ucinili ovu stranicu nezamenljivom za zivote srpskih debatera!

Potrebno je otici na: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=08&
dd=22&nav_id=260232&nav_category=78 i procitati tekst koji cete potom na sto sarmantniji/zabavniji/zanimljiviji nacin preneti u skracenoj verziji od 5 recenica.

Svoj tekst posaljite na: otvorena.komunikacija@gmail.com.

Rok za predaju: 1. septembar 2007.

Rezultati konkursa bice poznati 10. septembra i javno objavljeni na website-u, blog-u i oglasnoj tabli Otvorene komunikacije, a nagrada ce biti urucena na velikoj karaoke zurci, o cijem datumu treba da se dogovorimo!

Unapred se radujemo vasim tekstovima!

Pozz,

Jovana


P.S.
Sala, ne brinite.
Poenta je, doduse, ista. Svi koji bi zeleli da pisu za blog (ili na blogu ili kakogod) javite mi se na mail yowanna@beocity.net ili na gorepomenuti otvorena.komunikacija@gmail.com ili u obliku komentara na ovaj post pa da vas dodam na spisak contributing autora.
Poziv POSEBNO vazi za ljude s FPNa, koji me I DALJE nisu stavili na svoju mailing listu zbog cega iz dana u dan sve vise ocajavam, a koji trenutno nemaju ni jednog jedinog autora sa svog fakulteta. Nikola, ako mi se niko ne prijavi, ti zapljuni onog kog najmanje volis, pa da mu uvalimo obavezu :)

4 comments:

Anonymous said...

Ma ja se ne salim, ja sam ti stvarno poslao tekst. Zanimljivo i smesno je kad kazem JIPIJEJ na kraju teksta.

MegaFriend

Milan said...

dobro si nam rekao!
... da znamo kad da se smejemo i radujemo. ...

Anonymous said...

miki dusice pa moro sam da recem jer mnogi nemaju smisao za humor pa da neispadnu glupi u drustvu. jipijej

Milan said...

... a tek za pravopis... cuti sreca- nema puno drustva...