Wednesday, August 22, 2007

Nagradna putovanja!

...za sve mlade debatere koji citaju i komentarisu nas blog!
Od danas uvodimo malu nagradnu igru u kojoj cemo kao KRITERIJUM koristiti vasu aktivnost na debatnim web stranama! (za sada, NA ZALOST, samo blogu, ali bice tu i sajta i foruma i torti i svega sto Bog zapoveda a narod trazi - samo recite)

Evo ilustrativnog primera:
Ko prokomentarise ovaj blog i POTPISE se u komentaru, i KONACNO najavi da bi zeleo (ne ujedno i da je skupio pare i vec rezervisao kartu, nego SAMO da bi ZE-LE-O) da putuje na BILO KOJI debatni turnir ili seminar za koji je na BILO KOJI nacin saznao (a, naravno, posebno cemo favorizovati mlade ljude koji zele da putuju na dogadjaje koje smo najavili za novembar upravo na ovoj internet adresi) - DOBICE FANTASTICNU PRILIKU DA VEROVATNO TAMO I ODE!!!
Naime, s obzirom da je interesovanje tako malo (osim 6 najavljenih ljudi sa FONa NIKO SE NIJE PRIJAVIO NI ZA STA!!!), a da cemo zapravo i raditi fund raising koji smo najavili da bi sto veci broj ljudi mogao da ode za sto manje para, postoji OGROMNA sansa (mnogo veca nego da uopste ne pokusate, neki bi primetili, ali ne i ja :))) da odete negde ako ne za dz onda za vrlo pristojnu, neveliku kintu. Nadam se da ne moram da objasnjavam da, iako je putovanje mnogo lepa stvar sama po sebi, DEBATNA putovanja pruzaju MNOGO novih drugara, avantura, pijanstava i slika koje o njima svedoce :))), a pre svega cine vas boljim debaterima i ljudima uopste :)))))))))

Pa nije li ovo fantasticna prilika (neki bi rekli i prilika na koju ste cekali celoga zivota, ali ne i ja :))) da zaigrate ovu novu, fenomenalnu, supercalifragilisticexpialidocious nagradnu igru, pocnete da komentarisete FANTASTICNE blogove dosadasnjih autora (a mozda im se i pridruzite? :)) i samim tim krenete u avanturu skupljanja poena, a sve pod parolom - Nikada se ne zna gde mozete da zavrsite! :)))))))

Poziv i dalje stoji i otvoren je, a na vama je da se STO PRE javite!

Jovana

26 comments:

Milan said...

o internetu, stvore strasni, sto otera sve debatere?!!!!
o uzasna pojavo, oo nepogodo svetsa, o ti nemili liku, sveznajuci druze, zasto?!!

ili ti - "NE BRATE, NE!!!"
:D

ma mozes da ponudis i kucu na primoriju, vidis da se ljudi boje, plase, strase i ne upusta im se u te cudesne vrtloge elektronskih zavrzlama... nego da mi otvorimo postanski fax, mozda bude bolje...

kjkj said...

Ako ja moram da probijem led, onda u redu... : )
Naime, nakon Jovaninog mojsijevskog govora jednostavno moja debaterska savest je proradila i osetio sam snaznu potrebu da prozborim nesto...
Deda Mraze, ja bih zeleo da idem na akademiju u SLO, mada najverovatnije samo za onaj turnir... I takodje zeleo bih novi bicikl, play station III i batu : )
I cambridge mi ne izgleda loshe moram priznati... To bi bilo sjajno, mada nisam tako puno promisljao (cuj ovo, "promisljao") ali za deb. akademiju u SLO sam se vec cuo s nekim hrvatima tako da...

Uh, mnogo mi je lakshe...: )
pozdrav za debatno copor Srbije : )

kjkj said...

Da moram i ovo da kazem - kad ste u vec u procesu Fund raisinga mozda bi bilo bolje da kupimo na tenderu Poljoprivrednog dobra "Zaledje" jedno 10-15 golubova... kapiram da bi komunikacija medju debaterima iz lepe nashe nam SRB bila mnogo bolja : )

Milan said...

dobar mali, dooobar...
ko da je moj, majku mu...
i jos se nisi ohladio od hrvatica?! eeeee....

kjkj said...

ma hrvatice su doshle k`o kec na 1o mojih razloga za bavljenje debatom ... : )

yowanna said...

OOOOOOOO pa to je divno
Prozivka na blogu, i to medj debatnim partnerima! :)
Niceg lepseg...
Nego, Milane, kad se vec bojis elektronike, bachi se i na Facebook :)

Ajde, ljudi, pratite primer. Sad odmah ispod naslova mozete i da pratite koliko vas je online. Nije li to kinky? :)

Anonymous said...

Zasto bi trebali da finansirate vaseg MegaFrienda da ode na turnir u Sloveniju?

1.Mnogo sam los debater tako da cete vi pored mene izgledati mnogo bolje, nego sto to zaista jeste

2.Mnogo sam jugonostalgican i zelim da se upoznam sa slovenackom kulturom kako bih kada se vratim sa tog inspirativnog studijskog putovanja radio na kulturnom povezivanju nasa dva bratska naroda i kako bih stekao pozitivna iskustva o Slovencima te kako bih po povratku u moju rodnu zemlju mogao da sirim etnicku toleranciju

3.Slabo jebem, a u "RANAMA" sam cuo recenicu: "Slovenke se satiru od kurca" tako da mislim da tamo za mene ima nade, sto ce vrlo pozitivno uticati na moje mentalno zdravlje i resiti me napetosti

4.Totalno sam svorc i nemam sredstava za tako skupu ekspediciju

MegaFriend

Milan said...

uf... evo, ja cu.

svako ko ide na megaznam_fakultet_u_stanu nije svorc i ima para.
ergo- izvuci...

eto, bas sam bio fin...

p.s. druze Mega, biraj reci na blogu... zamisli da si na debati. ili, zamisli nesto vec... sta znam... mora da ima nesto... :{ zamisi da hvalis megatrend pred kolegama bracom karicima. a da im pri tom ne pricas kakvi su oni...

vesna said...

wow. nenad post'o 'meker medj 'rvaticama. matuljak vaspitava omladinu. mis'im shta reci...

ja bih na oxford, a znam i da mario 'oce.

Milan said...

evo i ja bih, ak' me primate...
mogu ja i odande da vaspitavam omladinu...

Anonymous said...

Miki razocarao si me i kao covek i kao komunista!

Umesto da pobijes moje argumente ti se bavis predrasudama, tipa: studenti megatrenda su puni para, a na moje glavne argumente se nisi ni osvrnuo...

Tamara said...

A je l' moze meni odmor, na primer Palau, da ucim lokalno stanovnistvo debati... Ili alternativno mirno mesto negde za gerijatriju?
BTW ako nastavite toliko da blogujete necete dati ispite (to je jedna od lazi debatnih trenera)
E, bilo bi super da debateri naprave top listu lazi debatnih trenera, da se zabavimo...

T.

Anonymous said...

U pravu si Taki, evo necemo vise, lako je ovim FPNovcima i FONovcima da bloguju-oni odu na more, a kad se vrate svi ispiti im polozeni...korupcija na Univerzitetu..

MegaFriend

Anonymous said...

Stefan se slatko nasmeja :)

Anonymous said...

e ovako...ja cisto da pokazem da i fpn-ovci postoje i dalje u ovoj debatnoj familiji...da ne bi pomisli neko da od one silne ekipe debatera bivstvuju jos samo matija, jovana i milan i tu i tamo jos poneko:)...
slovenija, kao ceo dogadjaj, mi deluje zanimljivo...videcemo jos...
svidjaju mi se ova tepanja tipa taki, miki itd...

djindjic

Tamara said...

Na nadimke se uglavnom ne odazivam (zavisi koje, i zavisi od koga dolaze), a prisilne intimizacije posebno ne volim...

Anonymous said...

MENI JE ZAO STO JE NEKO IMAO NESRECNO DETINJSTVO.

MegaFriend

Anonymous said...

Морам прво рећи да се као и Воја Шешељ страшно бојим да ме не дрмне струја из компјутура,(из оног малог дугмета на које се укључује).
Што се тиче Хрватица позивам Шулета да посведочи о мојој популарности међу нама.
Поздрав.

Anonymous said...

>akhm<
Pozdravi svima. Za nedelju dana idem u Beč. No, no, nemojte plakati, vraćam se već 18. da bih diplomirao oko 5.oktobra. Nije stvar htenja, već moranja.
Elem, dakako da sam zainteresovan za debatne turnire diljem Evrope, samo ne Mongolija, Ukrajina i Pridnjestrovlje. Štaviše, budući da ću biti u Beču, imaću pristup krasnim low-budget letovima.
No, budući da ću biti u Beču (sad već copy&paste), morali biste uputiti organizatore da mi tamo šalju garantna pisma.
Takođe, još nisam siguran oko radnog vremena i koliko odmora mogu da dobijem i da li mi je bliži bazen ili teretana, ali budući da ću biti u Beču, smatram da treba da računate na mene.

Unknown said...

Uvazene koleginice i kolege, aka stoko debatereska,

S obzirom na to da sam skoro menjao stan i da su me ispalili iz kablovske, nisam u mogucnosti da budem redovni posetilac nase male komune na netu, te vas iskreno molim da prihvatite moje izvinjenje. Ovom prilikom bih takodje voleo da izrazim svoju zainteresovanost za debatnu akademiju u Sloveniji, i svoje iznenadjenje vasom ponudom... E, ne mogu vise ovako fino... Ona stoka od mog debatnog partnera i ja bismo isli u Sloveniju, mada nije 100% sigurno. Uz to sam planirao da se sam iscimam oko nalazenja sponzora za nasa debatna izivljavanja, ali kad vec nudite...

Javicu vam se ponovo kad budem imao vise informacija.

Vozdra!
Crnci osvajaju Sloveniju!

Anonymous said...

Elem,

Da pokazemo da FPN nije mrtav:) Djindjic, Ivana i ja bismo u Sloveniju; evo, Jovana, i zvanicna potvrda sa nase strane (doduse, nisam jutros zvao Djikija, mada je i juce bio 100% siguran).

A za fund raising, da mi lepo otvrorimo trafiku pored terena za odbojku na pesku (Ada), pa da sami sebi prodajemo pivo, sokove i sladoled i tako zaradimo za putovanja:)

Unknown said...

@ Reichsminister für Auseinandersetzung, aka Mirko

To Srbine! Ides kod Germana na dva meseca da stices radno iskustvo i odma' trazis odmor. Tako treba!

Milan said...

o internetu, stvore strasni...
...
navuklo vas, a? :)
kako je lepo, ne posetiti strasnog stvora par dana, a onda zateknes ne pet, vec petnaestak ljudi na nasemu blogu... lepo...

-da zavrsimo ovu prepisku.
Djoki.
biraj reci druze, opet te molim.
tvoje detinjstvo niko nije pominjao, niti davao svoje sudove o njemu, niti tvoj faks za borbu protiv mega_korupcije i sticanje znam-nja. a, kao sto vidis, ni ti nadimci nisu bas sjajna stvar...
zamisli scenu:
i molimo premijera Djokicu, da otvori debatu na temu "OD veruje da korupcija u stanu broj 002, naseg sedmo-stanovnog univerziteta Mega_Znam doprinosi boljitku slikarskih kvaliteta nasega dekana"
... imagine.

-i treba da grizete, svi, i treba sto vise ljudi da ode gde god moze da debatuje, bravo i svaka cast!

-Mirko, Mirko... fund raising neki iz Beca.. uf...

-nije strasan nas drug internet... jel' da? jeste da mnogo zna, al' vidi sto je lepo kad nas je dzumle...

pozdrav svima!!!

kjkj said...

Ovo je pocetak jednog jako solidnog bloga... : )

navala ce tek da bude ; )

PS Za mog deb. partnera, moramo da se cujemo, da vidimo kojekude sta nam valja ciniti : )

Anonymous said...

Opet ja,

Samo da dodam da bi i Uros Velickovic zeleo da ide u Sloveniju, pa ja u njegovo ime kuckam, posto nije pri netu.

Pozz

Anonymous said...

mikice dragi ja se uopste ne bih ljutio da me zovu djokica ili nesto slicno, pa americkog predsednika cartera je cela nacija zvala jimmy!!!

p.s. kako povezujes megafriend university sa stanovima stalno, koji bre stanovi?

MegaFriend