Tuesday, August 21, 2007

Letnja zabava

Zdravo svi!

Kao sto neki od vas mozda znaju postoji plemenita ideja da se organizuje zurka za kraj leta, pa da se malo okupimo i zabavimo. Generalna zamisao je da se to desi dok je vreme jos lepo, pa da taj spektakl uprilicimo u nekoj basti. Losa vest je da ce to mozda da zakaci neciji ispitni rok :). Zato vi razmislite o odgovarajucim datumima (i slobodno mi dojavite u commentsima), a ja cu da pratim dugorocnu vremensku prognozu (ha, ha) pa cemo na osnovu toga da vam javimo kad i gde.

A sada, u duhu ispitnog roka:

Znate da ste ozbiljno poceli da spremate ispite ako:

  • Imate problem da citate bilo sta sto nema fusnote
  • Vas koncept slobodnog vremena plasi
  • Ste poneli knjige na odmor i stvarno ste ucili
  • Verujete da je kofein hranljiv
  • Se nadate da ce pasti sneg da bi mogli lakse da ucite
  • Otkrijete da vas pravljenje belezaka u parku opusta
  • Shvatite da citirate autore knjiga/tekstova u svakodnevnim razgovorima
  • Vas sve podseca na nesto iz predmeta koji ucite
  • Razgovarate o akademskim stvarima za vreme utakmica
  • Mozete da odredite koliko je sati na osnovu toga ko je u biblioteci
  • Verujete da je osecaj krivice sastavni deo opustanja

I za kraj:

Top 5 lazi koje profesori i asistenti govore studentima:

  1. Ne brinite zbog lose ocene na kolokvijumu, sigurno cete proci mnogo bolje na ispitu.
  2. Ako imate pitanja dodjite do moje kancelarije, ja sam uvek tamo.
  3. Nije vazno sta ja mislim, napisite ono u sta vi verujete.
  4. Ako budete dolazili na sva predavanja/vezbe, sigurno cete poloziti.
  5. Druge grupe kojima predajem su mnogo bolje pripremljene od vas.

Uzivajte!

Vidimo se.

Tamara

11 comments:

Anonymous said...

pa ne samo da se spremaju svoji nego i tudji ispiti... fenomenalno...
p.s. ne da po ovim stavkama nisam poceo da ih spremam, nego sam miljama daleko odatle... stavise, zamisljam da zamrznem godinu...

p.p.s. ne mogu da verujem da dajem komentar na ovo a ne na slike, na kojima nema ni jedan komentar!!!
jel' cita neko ovaj blog uopste?!?!?!!?!!!!!

Anonymous said...

citam ja, vrlo je inspirativan blog u vreme ispitnog roka.
MegaFriend

Anonymous said...

wow!!!
komentar, a nisam ja!!! :D
pa to je divno, hvala!!!

;)

m

Anonymous said...

I ja sam tu.

Tamara said...

Pa odlicno. Imamo cela tri anonimusa (1 kom. izgubljen u magli) + jovana i matija koji takodje verovatno ponekad ponesto procitaju na blogu... (ili su oni kao Gojko "Ja ne citam, ja samo pisem" Zaric).
i ja... Ponekad se zabrinem...

yowanna said...

Ihhh bre! A sta fali da ovo bude klub mali ali - odabranih :)

Sigurna sam da imamo mnogo stidljivih citalaca koji uz to zaista imaju pametnija posla (septembar, oktobar, oktobar 2) nego da nama podgrevaju ego komentarima :))))))

Nego, sta bi za onu odbojku? Ima redovnih citalaca/autora/komentatora koji su zainteresovani?

Jovana

Milan said...

pa obicno kad se anonimus potpise posle svog komentara koji je odgovor na odgovor na njegov post onda vise nije anonimus!!! 8I
svasta...

ja sam za odbojku... samo da se najavi ranije...

Milan said...

i hajde da svaki post od sada pa na dalje u buduce nazivamo sa " ... ZABAVA ..." jer samo na to ljudi odgovaraju, citaju i salju komentare... valjda im je dosta ovih reci kojih ima i u knjigama, sta li...

vesna said...

khm.. ove poshalice u vezi sa ispitnim rokom mozda vaze za pravni. fonovci ne znaju za:
- uchenje fusnota [LOL]
- citiranje autora udzbenika
..a konsultacije obavljaju, uglavnom, sa asistentom na kavi :]

Anonymous said...

konacno nesto pametno...ZURKA!:)nadam se samo da cu biti tu, kad god ona bila...imam jedan predlog > zbog ociglenog manjka pripadnica lepseg pola na debatnim desavanjima ne bi bilo zgoreg da svako na tu zurku povede i koju drugaricu, prijateljicu, komsinicu, ljubavnicu, devojku ili bivsu/sadasnju/buducu zenu, kako bi ispostovali onu zakonsku koja kaze minimum 30% manje zastupljenog pola, jer lako nam je bilo da se provucemo na kopu kad zakonska regulativa nije mogla da se probije kroz planinske vence:]...

iako se ne mogu pohvaliti time da spremam ispite:), ipak sam primetio kod sebe neke od gore navedenih sindroma...verujem da je to znak da sam i oficijelno odlepio!

djindjic

Tamara said...

Odlicna ideja. Mozemo da napravimo tematsku zurku: povedite (bar jednu)zensku osobu. Samo se bojim da vas toliko devojaka na jednom mestu ne zbuni ;)